Allan Olsen solo på Ørstedspavillonen d. 25. 2. 2022 kl. 20.

Med mere end 20 pladeudgivelser og over 40 år som turnerende, er det ingen overdrivelse at kalde Allan Olsen én af grundpillerne i dansk sangskrivning og entertainment. Olsen har de seneste år cementeret sin helt særlige position i showbiz. Siden han i 2013 slap havkatte-pladen, JØWT løs i musikbranchens hyttefad, har han disket op med anderledes og nytænkte vinkler på et liv som sanger, sangskriver – og senest osse som forfatter i Danmark. Erindringsbøgerne Tilfældigt Strejfet og Laksetrappen blev kaldt mesterværker af pressen, og blev bestsellere hos publikum.

Allan Olsens repertoire spænder over hele hans brede sang-katalog, der gør brug af hele paletten, fra rock til folk, rap og á cappella. Allan Olsen er altid garant for et sjældent højt niveau ved sine optrædener. Måske fordi han aldrig har mistet respekten for sit skønne publikum.

Billetter sættes først til salg sidst i november, når bookingberauet gir grønt lys skydes  billetsalget i gang. Få en påmindelse om billetsalg når det starter ved at klikke på "Musikforeningens Nyhedsbrev" nederst til venstre her på siden.

Musikbillet: 295 kr. ekskl. gebyr.

Madbillet: 100 kr. ekskl. gebyr. Menu fra CAFÉ GAARDHAVEN i Rudkøbing. Oplyses når musikbilletterne kommer til salg.

Se video her med et nyt nummer af Allan Olsen: Allan Olsen - Vildfarne Engel - YouTube

Arrangører: Rudkøbing Musikforening og Foreningen Ørstedspavillonen.